Obrazac za odustanak od ugovora
Dragi kupci,
Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti
potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014) kupovina preko naše
prodajne internet stranice www.fontanaterm.rs smatra prodajom na daljinu.
Zakon
za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra
potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih
individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti),
da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod
predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije
prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge
zbog kojih odustaje.
Odustanak od ugovora se ostvaruje
podnošenjem odgovarajućeg obrasca, koji je dostupan na našoj prodajnoj
internet stranici. Obrazac treba shodno popuniti relevantnim podacima o
kupcu i kupljenom proizvodu, odštampati, potpisati i vratiti poštom na
sledeću adresu: Studio Fontana, Kneza Milosa bb, 35230 Ćuprija.
Ukoliko se slučajno odlučite za odustanak od ugovora, molimo Vas da
razlog odustanka navedete u obrascu za odustanak, kako bismo razlog
eventualnog Vašeg nezadovoljstva mogli otkloniti i unaprediti svoju
delatnost, radi efikasnijeg zadovoljavanja interesa i želja kupaca u
budućnosti.
Prijem obrasca ćemo bez odlaganja potvrditi u pisanom
ili elektronskom obliku. Uz potvrdu ćemo Vam poslati i uputstvo o
načinu vraćanja robe. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, troškove
vraćanja proizvoda snosi kupac. U uputstvu ćemo Vam dati predlog kako da
nam se proizvod najefikasnije i uz najmanje troškove vrati. Proizvodi
koji su manjih dimenzija i nisu lomljivi, niti se razumno može očekivati
da će se tokom transporta oštetiti, mogu se vratiti poštom. Kabastiji
proizvodi, kao i proizvodi koji su lomljivi ili u vezi sa kojima se
razumno može očekivati da se tokom transporta mogu oštetiti, treba da se
vrate posredstvom kurirske službe koja daje garanciju da će se proizvod
vratiti u neoštećenom stanju. Radi utvrđivanja referentnih troškova
vraćanja proizvoda, možete pogledati cenovnik kurirske službe DEkspress
Kurir na sledećoj internet
stranici:http://www.dailyexpress.rs/rs/kalkulator-cena/
Kupac
je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14
dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14
dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Moguće
je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u
originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom
(garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni
fiskalni isečak.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je
proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili
oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom,
tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja
nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan,
odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova
priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je
nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se
vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan, doznakom na bankovni račun kupca koji je naveo u obrascu za odustanak.
Zakon
o zaštiti potrošača isključuje pravo kupca da vrati proizvod u
određenim situacijama. Imajući u vidu asortiman robe u našoj ponudi, od
tih slučajeva tri mogu da budu relevantna:
- isporuka zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke;
- isporuka robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane i
- isporuka robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja.
U slučaju reklamacije na saobraznost kupac je dužan da
donese aparat u nalbižu maloprodaju kako bi se otvorio nalog za
reklamaciju, i da izvršilo ispitivanje aparata od stanje stručnog lica.
Kupac može da podnese reklamaciju i putram reklamacionog obrazca koji mozete preuzeti na sajtu.
i potrebano nam je obrazac poslati postom Studio Fontana, Kneza Milosa bb, 35230 Ćuprija ili e-mailom (office@studiofontana.rs) ili faksom 035
8855801
U slucačaju nesaobraznosti robe ili usluge kupac moze uloziti prigovor takodje putem obrazca sa podnosnje reklamacije.
Preuzimanje obrasca za odustanak
Preuzimanje obrasca za podnosenje reklamacije